Monday, April 30, 2012

Benefit Concert Program Details


CJC Benefit Concert
ANTONINA CHEKHOVSKAYA, Soprano 
DR. KENNETH BOS, Piano
Wednesday, May 9, 2012
Calvin Christian Reformed Church
Grand Rapids, MI
7:00 PM
Summertime from Porgy and Bess - G. Gershwin

Senza mamma from Suor Angelica - G. Puccini
Cigánské melodie, Op. 55 Antonin Dvořak
     Má písen zas mi láskou zní
     Aj! Kterak trojhranec můj přerozkošně zvoní
     A les je tichý kolem kol
     Struna naladěna, hochu, toč se v kole
     Široké rukávy a široké gatě
     Když mne stará matka zpívat učívala
     Dejte klec jestřábu ze zlata ryzého
                         Intermission
Sì. Mi chiamano Mimì from La Bohème - G. Puccini
La Maja dolorosa - E. Granados
Nadie puede ser dichoso - E. Toldrá
Cancion al Arbol del Olvido - A. Ginastera
Deep River
Ev’ry time I feel de Spirit 
Sometimes I feel like a Motherless Child
Wade in de water
Theodore Ndawallie II, piano 
                Andrew Possehl, double bass







No comments:

Post a Comment